Din noiembrie, facturile la apă vin cu explicații

director asvjConducerea Apa Serv Valea Jiului a luat decizia de a distribui, lunar, împreună cu factura de servicii, tuturor bebeficiarilor săi, câte un fluturaș cu informații de interes și explicații la întrebările frecvente lansate de cetățeni.

”Este vorba despre o măsură complementară de comunicare cu benenficarii serviciilor noastre, pe care am decis să o luăm după ce am constatat că în spațiul public circulă fel de fel de informații inexacte cu privire la activitatea Apa Serv Valea Jiului. Cred că undeva există o verigă lipsă în ceea ce privește comunicarea privind activitatea noastră și sunt convins că, prin acest mod de informare periodică a abonaților, vom închega o relație mult mai bună cu beneficiarii noștri și vom avea o mai mare transparență asupra activității societății”, a declarat Costel Avram, directorul general al Apa Serv Valea Jiului.

Acesta a mai precizat că, începând chiar cu facturile emise în luna noiembrie, fiecae abonat va primi și un fluturaș care conține cifrele corecte ale tarifelor de operare a serviciilor prestate de operatrul regional de apă și canalizare din Valea Jiului, responsabilitățile care revin tuturor factorilor de decizie cu privire la Planul Tarifar, dar și informații cu privire la necesarul total de investiții care trebuiesc făcute în modernizarea rețelelor de apă și canalizare din Valea Jiului comparativ cu fondurile deja atrase de Apa Serv din fonduri europene.

”Luna viitoare vom furniza și alte informații care să răspundă problemelor ridicate de cetățeni, pentru că oamenii au dreptul să fie corect informați asupra tuturor aspectelor care țin de activitatea noastră”, a mai spus Avram.

Mai mult, conducerea Apa Serv studiază și o altă posibilitate de comunicare cu beneficiarii săi, având ca scop reducerea nemulțumirilor care apar odată cu aplicarea unor restricții ca urmare a diverselor avarii și intervenții la rețelele de apă. Directorul general al Apa Serv spune că este studiată posibilitatea colecării unei baze de date cu numere de telefon mobil și adrese de e-mail ale beneficiarilor, astfel încât atunci când apar avarii care implică instituirea de restricții de urgență, toți clienții firmei care locuiesc în zonele afectate să fie anunțați, în timp util, asupra intrducerii restricțiilor la apă nu doar prin inermedul mass-media sau al rețelelor de socializare, ci și prin SMS sau e-mail.

Costel Avram crede că prin aceste noi măsuri de comunicare cu beneficiarii, imaginea Apa Serv Valea Jiului va fi una corect percepută de clienții săi, iar interferențele de comunicare ale celor care de cele mai multe ori distorsionează realitatea vor fi, în acest fel, eliminate.