170 de calculatoare de la Enel pentru 5 școli, 5 licee și 3 ONG-uri hunedorene

Cinci şcoli gimnaziale, cinci licee şi trei organizaţii non-profit din judeţul Hunedoara vor primi 170 de calculatoare prin proiectul „Toată lumea intră în jocul educației IT”, derulat de companiile Enel din România și Ateliere Fără Frontiere

Peste 2000 de beneficiari se vor bucura de cele 170 de calculatoare în judeţul Hunedoara, datorită proiectului „Toată lumea intră în jocul educației IT”, derulat de companiile Enel din România și Ateliere Fără Frontiere.

Astfel, calculatoarele donate vor ajunge la Colegiul Tehnic Constantin Brâncuși din Hunedoara, Asociația Umanitară ”Renaitre” Romania, Şcoala Gimnazială Boşorod, Scoala Gimnaziala Petros, Colegiul Tehnic „Constantin Brâncuși” din Petrila, Liceul Tehnologic Grigore Moisil din Hunedoara, Școala Gimnazială Nr. 4 din Vulcan, Asociația Pro educație, istorie și cultură Corvinias, Colegiul Naţional de Informatică Carmen Sylva din Hunedoara, Liceul Teoretic Mircea Eliade din Lupeni, Școala Gimnazială „Dr. Aurel Vlad” din Hunedoara, Organizaţia “Salvați Copiii” – Filiala Hunedoara şi Școala Gimnazială Bretea Română.

În total, 23 de școli și licee, o bibliotecă, 8 ONG-uri și o instituție socială din 9 județe sunt câştigătorii celor 400 de calculatoare recondiționate donate de către Asociația Ateliere Fără Frontiere cu susținerea companiilor grupului Enel în România, pentru reducerea decalajului informatic în comunitățile defavorizate ale României.

Proiectul « Toată lumea intră în jocul educației IT » organizat de către Asociația Ateliere Fără Frontiere și susținut de către companiile Enel în România a venit în sprijinul organizațiilor  din comunitătile defavorizate din regiunile Banat, Dobrogea și Muntenia-Sud, care au nevoie de calculatoare pentru a desfășura proiecte de educație dedicate în special copiilor și tinerilor, dar nu dispun de mijloacele necesare achiziționării lor.

Cele 33 de proiecte premiate în cadrul concursului se adresează prioritar copiilor și tinerilor cu posibilități financiare reduse, cu risc de abandon școlar, cerințe educaționale speciale, instituționalizați, cu dizabilități sau alte vulnerabilități.