Proiect pentru simplificarea birocrației la Primăria din Vulcan

Home Administrație Proiect pentru simplificarea birocrației la Primăria din Vulcan
Proiect pentru simplificarea birocrației la Primăria din Vulcan

Primăria municipiului Vulcan va implementa un proiect finanțat din fonduri europene, prin Programul Operational de Capacitate Administrativa (POCA), al cărui scop este simplificarea birocrației în relația dintre administrație și cetățeni. 

Obiectivul general al proiectului îl constituie consolidarea capacității Primariei Vulcan de a asigura calitatea și serviciile oferite exclusiv de Primărie prin simplificarea procedurilor administrației publice locale și reducerea birocrației pentru cetățeni. Practic acest proiect va duce la crearea unui sistem informatic de arhivare a tuturor documentelor care va permite accesul rapid la informațiile arhivate, necesare în activitatea serviciilor publice ale administrației locale de la Vulcan.

”Cu toții ne dorim o birocrație cât mai simplă. De aceea am cerut colegilor mei din Primărie să găsească soluții pentru a reuși să facem acest lucru la nivelul Primăriei municipiului Vulcan. Iată că am reușit acest lucru și acum avem și soluția. Îi felicit pe cei ce au reușit să facă posibilă implementarea acestui proiect, care va ușura mult munca funcționarilor publici și va permite un timp mult mai scurt de obținere a unui document arhivat de către cetățeni. Doresc echipei de implementare spor la treaba și succes în implementare”, a declarat Gheorghe Ile, primarul municipiului Vulcan.

Din echipa de implementare a acestui proiect fac parte: Cosmin Capriș – manager de proiect, Angela Hlușcu – asistent manager, Bianca Brănișteanu – responsabil financiar, Andra Vlaic – responsabil achiziții, Iuliana Isărescu – responsabil comunicare, Denisa Suciu – responsabil managementul performanței, Gabriel Velea – responsabil juridic, Gabriela Oprescu – instruire personal, Vasile Topală – coordonator tehnic, Cristian Popa – coordonator tehnic.

Pentru implementarea proiectului, în paralel cu crearea sistemului informatic se va realiza și o pregătire de specialitate urmată de evaluarea a unui număr de 75 de funcționari publici de la Primăria municipiului Vulcan, care vor lucra in mod direct cu platforma electronică dedicată arhivării documentelor.

Durata implementării acestui proiect este de 24 luni.