Primăria Vulcan suspendă activitățile cu publicul

Home Administrație Primăria Vulcan suspendă activitățile cu publicul
Primăria Vulcan suspendă activitățile cu publicul

Primăria municipiului Vulcan își suspendă activitatea în relația cu publicul pe termen nedefinit, data reluării activității urmând să fie comunicată la momentul potrivit. Măsura este valabilă începând cu data de 16 martie 2020 și face parte din programul de măsuri împotriva extinderii epidemiei noului coronavirus.

Reprezentanții administrației locale de la Vulcan precizează că plățile privind impozitele și taxele locale, amenzile și orice alte plăți se vor efectua exclusiv în mediul online, prin intermediul sitului www.ghiseul.ro

De asemenea, primarul Gheorghe Ile precizează că termenul de plată pentru impozitele și taxele locale se prelungește până la data de 30 iunie 2020.

În ceea ce privește orice solicitare de altă natură a cetățenilor către Administrația Locală de la Vulcan, aceasta se va putea face în scris, la intrarea în sediul instituției, la Biroul Poliției Locale. Solicitările cetățenilor vor conține numele și numărul de telefon al solicitantului. De asemenea, pentru situații urgente, solicitările pot fi depuse și on-line, prin intermediul adresei de e-mail: primvulcan@yahoo.com

Alte informații se pot obține la telefon: 0254-570.340.