Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Firma Montana aduce clarificări suplimentare privind incidentul de la Straja

Home Stiri la zi Firma Montana aduce clarificări suplimentare privind incidentul de la Straja
Firma Montana aduce clarificări suplimentare privind incidentul de la Straja
După ce un clip postat de un turist nemulțumit de unele aspecte ce țin de administrarea domeniului schiabil de la Straja a devenit viral pe Internet, vin explicații din partea autorităților și administratorilor instalațiilor ce deservesc domeniul schiabil.
Astfel, într-un comunicat al Complexului Turistic Montana care administrează mai multe instalații de transport pe cablu, acuzațiile aduse de turistul nemulțumit sunt, rând pe rând, explicate pe înțelesul tuturor. Complex Montana face precizarea că deși nu este entitatea care administrează parcările din stațiunea Straja, poate face clarificările care se impun, cu atât mai mult cu cât informațiile privind toate costurile de parcare și utilizare a instalațiilor de transport din stațiune sunt publice și pot fi văzute, de orice turist de bună credință, atât pe Internet, cât și pe panourile de informare amplasate în zonele de maximă vizibilitate din Straja.
”Ziua de vineri, 18.12.2020, a fost prima zi din acest sezon în care au fost puse în funcțiune barierele care asigură accesul în parcările publice din stațiune. Potrivi unei decizii adoptate de Consiliul Local Lupeni, tarifele de parcare pentru acest sezon turistic au fost modificate de la 15 lei/zi (cât au fost în sezonul trecut) la 25 lei/zi pentru sezonul 2020-2021. Aceste modificări de tarife au fost și sunt afișate la intrarea în parcare. Pentru actualizarea tarifelor au foste efectuate și modificările necesare în softul de la parcare și în casa de marcat aferentă, mai puțin pe imprimanta care tipărește tichetul cu cod de bare care este eliberat la intrarea în parcare. Imediat după sesizarea erorii, la mai puțin de 30 de minute de la punerea în funcțiune a sistemului de parcare, aceasta a fost remediată însă aproximativ 10-15 autoturisme intraseră deja în perimetrul de parcare cu tichete imprimate cu prețul vechi. Între aceștia s-a aflat și cel care avea să devină, la final de sejur, protagonist al acestui incident care a speculat eroarea”, explică reprezentanții Complex Montana.
Mai mult, în comunicatul Complexului Montana se fac și alte considerații menite să arate că, de fapt, incidentul prezentat de protagonistul filmării sunt cusute cu ață albă, în dorința de a ”fabrica” presupuse fraude comise în stațiunea din Valea Jiului. Aceștia precizează că:
* Personajul respectiv cunoștea de fapt situația și tarifele de parcare, fapt care se observă în 2-3 ipostaze din filmul postat pe internet (de exemplu, atunci când e invitat să vadă panoul cu tarifele, spune ca a fost ceață și nu le-a observat).
* Același personaj a speculat, de fapt, eroarea de imprimare pe tichet deși a primit bon fiscal cu valoarea corectă a tarifului de parcare, fapt prin care se încearcă inducerea ideii presupusului furt.
* Similar, discuția despre valabilitatea SKIPASS este la fel de simplă: programul de utilizare este 09:00-17:00, program de altfel afișat la casieria telegondolei de unde turistul a achiziționat cartela.
”Acestea sunt faptele. Restul e o doar poveste trunchiată, cu multă emoție, cu falsa demascare a unei înșelăciuni, cu elemente de manipulare care au priza, în prima faza, la publicul general, care vizionează doar postarea făcută de protagonist. Dincolo însă de acest nefericit incident, vă mulțumim că ne vizitați, vă mulțumim că apreciați efortul nostru de a face posibil schiul într-o stațiune montană în continuă creștere din Romania. Nu suntem perfecți, poate nu vom fi niciodată, dar va promitem ca vom merge spre mai bine și vom încerca să creștem cât mai mult. Vă așteptăm la schi!”, se mai arată în comunicatul Complexului Montana, care administrează o parte din domeniul schiabil din Straja.
Incidentul, care a adus în opinia primarului municipiului Lupeni, Lucian Resmeriță, grave prejudicii de imagine stațiunii, a generat și o victimă după ce edilul a dispus demiterea din funcție a persoanei responsabile de activitatea parcării de la Agrement Straja.