Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Cererea și oferta de locuri de muncă pentru implementarea Planului de activități sezoniere, mediată de Primăria municipiului Lupeni

Home Administrație Cererea și oferta de locuri de muncă pentru implementarea Planului de activități sezoniere, mediată de Primăria municipiului Lupeni

Primăria municipiului Lupeni informează, prin intermediul unui comunicat, că potrivit noilor reglementări legale, persoanele juridice, persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale care au nevoie de forță de muncă și funcționează pe raza unității administrativ-teritoriale a municipiului Lupeni, pot beneficia de sprijin din partea autorităților locale în vederea participării lor la implementarea ”Planului de activități sezoniere” pentru anul 2021.

Reprezentanții administrației locale de la Lupeni informează că odată cu intrarea în vigoare a Legii nr. 192/2018 – pentru modificarea și completarea Legii nr. 416/2001– privind venitul minim garantat, art. I din această lege prevede la alin. 3, în conținutul acesteia au fost introduse două noi articole, după cum urmează:

Art.6^1, care prevede că:

  • În scopul valorificării forței de muncă locale, primarii au obligația să întocmească planul de activități sezoniere pe baza solicitărilor primite de la persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau întreprinderi  familiare care au nevoie de forță de muncă și funcționează pe raza unității administrativ – teritorială, denumită în continuare beneficiar de lucrări.
  • Planul de acțiune prevăzut la alin.(1) se aprobă prin dispoziție a primarului, se afișează la sediul primăriei și cuprinde activitățile sezoniere, beneficiarii de lucrări, precum și repartizarea  persoanelor din familiile beneficiare de ajutor social pentru desfășurarea activităților sezoniere.
  • Efectuarea activităților sezoniere nu exceptează persoanele de la îndeplinirea obligației prevăzute la art. 6 alin.(2) .
  • Repartizarea activităților sezoniere se realizează de către primar, după efectuarea de către beneficiarii de ajutor social a orelor de muncă stabilite în condițiile art.6, alin.(2)-(4) .
  • Planul de acțiune prevăzut la alin.(1) se transmite  agențiilor teritoriale în luna următoare aprobării, în termenul prevăzut la art. 13^1 alin.(3) 

Art.6^2, care prevede că:

         “(1) Persoanele care solicită forțe de muncă pentru desfășurarea activităților sezoniere, potrivit art. 6^1 alin. (1) se adresează primarului, în scris, precizând activitatea ce urmează a fi desfășurată, cu numărul de lucrători solicitați și perioada de desfășurare a activității sezoniere.

      (2) Remunerarea activității desfășurate potrivit alin.(1), norma de lucru, precum și alte obligații și îndatoriri se stabilesc prin negociere directă între beneficiarul de lucrări și persoana care prestează activitatea, în condițiile Legii nr.52/2011-privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

În acest context, primarul municipiului Lupeni invită persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau întreprinderile familiale care au nevoie de forță de muncă și funcționează pe raza administrativă a municipiului Lupeni, să se prezinte la sediul Primăriei Municipiului Lupeni, pentru a depune o solicitare în acest sens, în vederea întocmirii planului de activități sezoniere.

Solicitarea va fi însoțită de acte doveditoare din care să rezulte că antreprenorii pot desfășura activități sezoniere. Programul de depunere a solicitărilor: de luni până vineri, orele 730-1300

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la: tel/fax: 0254560725, 0254560515 sau prin e-mail, la adresa: primaria@e-lupeni.ro