Contul on-line, o facilitate ce poate ușura relația abonaților cu Apa Serv Valea Jiului

Home Economie Contul on-line, o facilitate ce poate ușura relația abonaților cu Apa Serv Valea Jiului
Contul on-line, o facilitate ce poate ușura relația abonaților cu Apa Serv Valea Jiului

Cu toate că este un serviciu gratuit pus la dispoziția beneficiarilor Apa Serv Valea Jiului de câțiva ani, doar puțin peste 10% dintre aceștia au luat decizia de a-și crea un cont on-line pe platforma web a companiei de apă și canalizare, preferând modalitățile clasice de interacțiune cu aceasta, pentru plata facturilor sau transmiterea consumurilor.

Conducerea companiei apreciază că, mai ales în condițiile restricțiilor impuse de pandemia virală, înscrierea abonaților Apa Serv în serviciul on-line de plată a facturilor este unul benefic pentru ambele părți. ”În primul rând, vorbim de o creștere a gradului de protecție sanitară și pentru beneficiarii noștri, dar și pentru angajații de la centrele de încasare. Apoi, este cât se poate de evident că având acest cont on-line, pe platforma Apa Serv, clienții pot beneficia de numeroase facilități, care sunt la doar un click distanță, fie dacă vorbim despre transmiterea indexului, despre plata facturilor, despre gestionarea comparativă a consumurilor și plăților, despre informații privind restricțiile sau despre informații cu caracter general din activitatea companiei noastre. Toate acestea sunt tot atâtea motive pentru care îi încurajăm pe abonații să ia în calcul oportunitatea creării unui cont on-line pentru relația directă cu Apa Serv”, spune Cristian Ionică, directorul general al companiei de apă din Valea Jiului.

Pentru a vă crea un cont în aplicația de pe portal trebuie doar să fiți client existent al companiei și să aveți acces la un computer, telefon sau tabletă conectată la internet. Accesați situl web: https://portal.apaserv.eu/ Informatiile care vi se vor solicita la crearea contului sunt următoarele:
– o adresă de e-mail validă pentru a putea primi comunicările din partea companiei și pentru logarea în cont;
– codul de client prin care un utilizator este verificat dacă este client al companiei;
– numărul de contract aferent codului de client completat;
– parola pe care o veți folosi pentru a accesa contul. Aceasta va fi introdusă de două ori pentru verificare. Pentru deplina siguranță a parolei dumneavoastră, aceasta trebuie să aibă o lungime minimă de 8 caractere.

Pentru crearea contului trebuie să fiți de acord cu termenii și condițiile pe baza cărora vi se pune la dispoziție acest serviciu și trebuie să fiți de acord cu informațiile despre răspunderea dumneavoastră privind folosirea corecta a portalului.

După introducerea datelor, pentru a valida adresa de email introdusă de dumneavoastră, veți primi un link pe care trebuie să îl urmați, acesta fiind ultimul pas pe care trebuie să îl faceți pentru a vă crea contul. Vă puteți apoi autentifica, folosind e-mailul si parola pe care le-ați introdus la înregistrare, acestea fiind utilizate, de altfel, ori de câte ori doriți să intrați în contul dumneavoastră on-line.

”După cum vedeți, procedura de creare a unui cont on-line de consumator este una extrem de simplă, poate mai simplă chiar decât cele pe care le facem pentru alte servicii de utilitate publică, la curent, gaz, telefonie mobilă ș.a. Pentru a veni în sprijinul celor care doresc să-și configureze un cont pe platforma noastră noi le punem la dispoziție și pliante informative, iar pe pagina de internet a companiei, dar și la sediu, avem chiar și un filmuleț de prezentare a pașilor care trebuie urmați în acest scop. Mai mult, angajații noștri oferă și consultanța necesară pentru configurarea contului on-line”, spune directorul ASVJ, Cristian Ionică.

Acesta a mai precizat că deținerea unui contul de client aduce un mare avantaj pentru abonați, atât în ceea ce privește gestionarea facturilor (oferind acces la un istoric al tuturor facturilor emise pe un cod de abonat), iar în același timp facilitează primirea, prin e-mail, a facturii curente și înlesnește plata acesteia, prin intermediul cardului bancar, într-un mod cât se poate de simplu, direct din fața calculatorului sau telefonului smart. În plus, alte importante facilități în relația directă a clienților cu reprezentanții companiei de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă și canalizare sunt, de asemenea, la doar un click distanță.