Primăria Lupeni anunță startul programului ”Rabla local”

Home Administrație Primăria Lupeni anunță startul programului ”Rabla local”
Primăria Lupeni anunță startul programului ”Rabla local”

Primăria Municipiului Lupeni a semnat cu Administrația Fondului pentru Mediu Contractul de finanțare pentru casarea, radierea din circulaţie şi radierea din evidenţele fiscale a unui număr de 500 autovehicule uzate, contract cu o valoare totală de 1.500.000 lei, în vederea acordării către beneficiari a stimulentelor pentru casare, în sumă de 3.000 lei/autovehicul casat, prin programul național privind casarea autovehiculelor uzate.

programul este, de pe acum, operațional, iar primarul municipiului Lupeni, Lucian Resmeriță informează că persoanele fizice care doresc înscrierea în cadrul Programului Rabla Local trebuie SĂ ÎȘI CREEZE UN CONT PE PLATFORMA ADMINISTRAȚIEI FONDULUI PENTRU MEDIU prin accesarea căsuței verzi, la link-ul https://afm.ro/casare_auto_uzate.php: (procedura de înscriere fiind afișată, de altfel, și pe site-ul Primăriei Municipiului Lupeni).

De asemenea, cei interesați trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  1. Conturile de utilizator trebuie create anterior înscrierii în aplicație. Dacă există un cont deja creat, acesta este valabil doar dacă a fost utilizat în cadrul unui program destinat persoanelor fizice (de ex. programul „Casa Verde fotovoltaice 2023”). Astfel, dacă adresa de e-mail utilizată pentru crearea contului a fost folosită pentru depunerea unui dosar în calitate de persoană juridică, aceasta nu poate fi folosită. În cadrul unui cont pot fi realizate înscrieri aferente unui singur CNP.
  2. Persoana fizică se poate înscrie o singură dată în aplicație.
  3. Persoana fizică trebuie să domicilieze pe raza teritorială a primăriei unde se află în evidențele fiscale autovehiculului uzat pentru care solicită finanțare.
  4. Persoana fizică se va înscrie în aplicație doar în cazul în care primăria în raza căreia domiciliază se regăsește în lista prevăzută în aplicația informatică și pe site AFM.
  5. După înscriere, AFM transmite lista persoanelor fizice înscrise, către primăriile participante în cadrul Programului.
  6. Persoana fizică transmite documente, conform procedurii interne a primăriei; procedura este publicată pe pagina de internet a UAT Mun. Lupeni.