Mica Unire, sărbătorită cu momente surpriză și expoziție de port tradițional la Deva Shopping City

Home Economie Mica Unire, sărbătorită cu momente surpriză și expoziție de port tradițional la Deva Shopping City
Mica Unire, sărbătorită cu momente surpriză și expoziție de port tradițional la Deva Shopping City

În perioada 18 ianuarie – 28 februarie, clienții Shopping City Deva au toate motivele să se bucure de mai mult shopping în siguranță pentru că magazinele preferate au pregătit reduceri de până la 80% la colecțiile de iarnă. În plus, cumpărăturile de sezon le vor aduce zilnic super premii instant și ocazia de a participa la tombola pentru un abonament de cumpărături în valoare de 6.000 de lei, constând în carduri-cadou Shoping City Deva.

Momente surpriză și expoziție de port tradițional, de sărbătoarea Micii Uniri

În plus, cu ocazia celebrării Micii Uniri de pe 24 ianuarie, vizitatorii se vor putea bucura de câteva surprize: în perioada 21 – 24 ianuarie, centrul comercial va sărbători cu o expoziție de port popular din județul Hunedoara și vecinătate și obiecte tradiționale românești, vechi de aproximativ 100 de ani, printre care și un război de țesut manual  (acces liber, în zona magazinului H&M). Joi, 28 ianuarie, în incinta mall-ului, de-a lungul întregii zile, vor avea loc momente artistice de muzică și dans cu tematică populară.

*În organizarea momentelor artistice, vor fi respectate toate regulile necesare pentru desfășurarea în siguranță a activităților artistice. Momentele vor fi scurte, cu durata de 2-3 minute, pentru a evita aglomerarea centrului comercial.

Reduceri de iarnă de până la 80%, premii garantate și surprize călduroase la Shopping City Deva

În lunile ianuarie și februarie, branduri renumite vor pune la dispoziția vizitatorilor o serie de reduceri și promoții la cele mai noi colecții de sezon din magazinele lor. Brandurile de modă Benvenuti, C&A, Escudo, Effect Fashion, New Yorker și magazinele de încălțăminte precum Salamander și Deichmann vor oferi discounturi între 30% – 80%, iar la Hervis echipamentele de schi, îmbrăcămintea și încălțămintea sport sunt la prețuri reduse.

La Marrionaud produsele de îngrijire și cosmetice au discount de 40% pe baza cardului de fidelitate și orice produs exclusiv Marionnaud are 15% discount doar pe bază de înmânare card nou de fidelitate Marionnaud, iar OPTIblu își așteaptă clienții cu reduceri de până la 70% la ochelari de soare și rame de vedere.

Pentru copii, magazinul Smyk! For Kids a pregătit reduceri de până la 70% la toată îmbrăcămintea, încălțămintea din colecția de toamnă-iarnă și la jucăriile selectate. La Nobila Casa, cele mai dorite produse pentru un living călduros au discount de 40%.

Totodată, în perioada 18 ianuarie – 28 februarie, cumpărăturile de cel puțin 50 de lei în 6 zile diferite le aduc pe loc un premiu și șansa de a câștiga marele premiu, prin tragere la sorți: carduri cadou Shopping City Deva în valoare de 6.000 de lei.

O sesiune perfectă de cumpărături se încheie cu un moment de relaxare la restaurantele și cafenelele din mall (deschise între 10:00 – 21:00) cu preparatul și băutura preferate, ce pot fi savurate în locurile special amenajate din food-court (unde se respectă ocuparea a 30% din capacitatea locurilor), pe terasă în aer liber sau to-go acasă.

Măsuri sporite de protecție în mall pentru a preveni răspândirea COVID-19

Shopping City Deva a implementat toate măsurile necesare de prevenție,  în linie cu recomandările autorităților, pentru ca vizitatorii să beneficieze de o experiență la cumpărături în siguranță în contextul crizei sanitare: a fost implementată obligativitatea purtării măștii de protecție de către clienți și angajați și controlul temperaturii la intrarea în centrul comercial, iar distanțarea socială de minimum 2 metri este asigurată prin instalarea benzilor de distanțare socială, pentru un shopping responsabil și în siguranță.

De asemenea, Shopping City Deva garantează distanțarea prin asigurarea în medie a unui perimetru de 20 mp pentru o singură persoană, la nivel de centru comercial, mai ales pentru a evita crearea de aglomerări în zonele de trafic intens cum ar fi: zonă food-court, cozi la bancomate, intrări în mall. Totodată, aerul din centrul comercial este filtrat o dată la trei ore, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor.