Apa Serv Valea Jiului pune la dispoziție coordonate de contact multiple pentru relația cu cetățenii

Interacțiunea cu abonații, în vederea identificării oricăror probleme și a soluționării oricăror situații legate de activitatea Apa Serv Valea Jiului și gestionarea sistemului de alimentare cu apă potabilă și canalizare este una esențială pentru reprezentanții companiei de apă. Din acest motiv, conducerea companiei a diversificat, în mod constant, posibilitățile prin care abonații pot lua legătura cu dispeceratul Apa Serv.

Astfel, sunt puse la dispoziție numere de telefon fix și mobil, numere de Whats App care pot fi apelate la orice oră, pentru semnalarea de avarii sau alte probleme de funcționare a rețelelor de apă și canalizare ori pentru chestiuni legate de partea comercială (index apometre, facturi etc.), aceste mijloace de contact fiind completate de adrese de e-mail, pagina web sau pagina de facebook a companiei.

Directorul general al ASVJ, ing. Cristian Ionică invită oamenii să utilizeze aceste modalități de contact, mai ales atunci când vine vorba despre probleme legate de funcționarea sistemului de alimentare cu apă și a celui de canalizare. ”Apa Serv Valea Jiului administrează o rețea vastă de apă și apă uzată, pe teritoriul celor 6 localități din Valea Jiului și, cu toate că monitorizăm permanent în teren această rețea, de multe ori apar probleme pe care nu le putem prevedea și pe care nu le sesizăm rapid. Este evident că pe o rețea de conducte care, în mare parte, este foarte veche, apar cu o ritmicitate destul de mare, o serie de avarii, care creează probleme și a căror remediere impune aplicarea de restricții. Am constata că există, în general o stare de nemulțumire a oamenilor față de aceste restricții, care de cele mai multe este exprimată doar pe rețelele de socializare. Noi încercăm să monitorizăm și rețelele sociale, tocmai pentru a putea interveni în soluționarea problemelor semnalate de cetățeni, dar mult mai util ne-ar fi dacă am fi abordați în mod direct de către cetățeni, pentru semnalarea avariilor și problemelor de pe rețea. Pentru noi este mult mai eficient dacă primim un telefon la dispecerat și ni se semnalează, de exemplu o spărtură, decât dacă aflăm despre aceasta de pe facebook, postată în cine știe ce grupuri, pentru că putem interveni mai repede și putem limita problemele generate de aceste avarii”, explică ing. Cristian Ionică.

Directorul general al ASVJ arată, în același timp că toate aceste avarii nu sunt dorite nici de către reprezentanții companiei de apă, care ar prefera desigur o funcționarea ireproșabilă a sistemului de apă și canalizare, fără aplicarea de restricții și fără cheltuieli pentru reparații. ”Deseori suntem criticați pentru restricțiile pe care trebuie să le facem. Dar să nu creadă însă cineva că noi ne dorim să impunem aceste restricții. Ele sunt necesare, în anumite situații, pentru a interveni la o serie de avarii, în timp ce altele sunt necesare pentru racordurile care trebuie făcute la cuplarea noilor rețele de apă, care se reabilitează în diferite zone din toată Valea Jiului, la vechile rețele. Ne-am dori, desigur, să nu fie nevoie de astfel de racorduri la vechile rețele și să putem configura o rețea 100% nouă, dar acest lucru este imposibil, datorită costurilor pe care le-ar implica o astfel de investiție și a volumului fizic al lucrărilor. Dar, este deja evident faptul că acolo unde au fost efectuate investiții în reabilitarea rețelelor de apă și canalizare, numărul problemelor a scăzut semnificativ, iar calitatea serviciului oferit de compania noastră a crescut”, spune directorul ASVJ, Cristian Ionică.

Acesta dă asigurări că Apa Serv are disponibilitate maximă în abordarea tuturor problemelor semnalate de cetățeni și invită populația să interacționeze direct cu serviciul de relații cu clienții al ASVJ, cu seriozitate și responsabilitate, apelând la coordonatele oficiale de contact ale companiei.