Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Logoul de promovare turistică al Uricaniului a devenit Marcă Înregistrată

Home Administrație Logoul de promovare turistică al Uricaniului a devenit Marcă Înregistrată
Logoul de promovare turistică al Uricaniului a devenit Marcă Înregistrată

Sigla și logoul realizat de administrația locală din orașul Uricani și Centrul pentru Informare și promovare Turistică al orașului Uricani au devenit ”Marcă Înregistrată”, după ce autoritățile de la Uricani au decis să înscrie aceste elemente la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM).

Astfel, din 25 mai 2019, Primăria Uricani deține în proprietate marca logoului de promovare turistică ”Uricani-Oraș poartă de intrare în Parcul Național Retezat”, precum și sigla aferentă acesteia. Pe siglă sunt reprezentate grafic un munte, un cerb carpatin și un șoim în zbor, pe fundalul unei steag tricolor stilizat. Sigla cuprinde totodată și textul ”Uricani-Oraș poartă de intrare în Parcul Național Retezat”.

Potrivit primarului orașului Uricani, demersurile pentru înregistrarea la OSIM a acestor elemente de grafică și logo au început încă de la finalul anului 2018, iar la finalul lunii mai a fost publicată și decizia de înregistrare a mărcii cu numărul 161028. Odată cu înregistrarea la OSIM a mărcii ”Uricani-Oraș poartă de intrare în Parcul Național Retezat”, aceasta poate fi utilizată doar cu acordul titularului acesteia, respectiv UAT Uricani.

”După cum știți, orașul Uricani a început demersurile pentru declararea localității ca stațiune turistică de interes local. În seria acestor demersuri, am inițiat și procedura de înregistrare a logoului și siglei de promovare turistică a orașului nostru care este, atât la propriu, cât și la figurat, o poartă de intrare în Munții Retezat. Demersurile noastre continuă și sperăm să finalizăm cât de curând dosarul pe care îl vom depune la Ministerul Turismului pentru a obține acest statut de oraș stațiune turistică pentru Uricani, fapt care ne va permite să avem acces inclusiv la resurse bugetare naționale și europene pentru dezvoltarea turismului”, a declarat primarul Dănuț Buhăescu.