Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

AJOFM Hunedoara prezintă pașii ce trebuie parcurși pentru îndeplinirea procedurii de solicitare a Somajului Tehnic

Home Economie AJOFM Hunedoara prezintă pașii ce trebuie parcurși pentru îndeplinirea procedurii de solicitare a Somajului Tehnic
AJOFM Hunedoara prezintă pașii ce trebuie parcurși pentru îndeplinirea procedurii de solicitare a Somajului Tehnic

Angajatorii din județul Hunedoara sunt informați de către AJOFM Hunedoara că în Monitorul Oficial al României Partea I nr. 269/31.03.2020 a fost publicat Ordinul nr.741 al ministrului muncii și protecției sociale pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art.XII alin.(1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările ulterioare aduse prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru 2020 pentru modficarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

Documentația va fi trimisă prin poșta electronică.

Pentru corectitudinea întocmirii documentelor prevăzute de actele normative mai sus amintite și operativitate în soluționarea cererilor, operatorii economici sunt rugați să acceseze situl: http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php.

Reprezentanții AJOFM menționează că nu este nici o greșeală utilizarea denumirii ”locuri de muncă Harghita”, în componența linkului, aceasta datorându-se faptului că aplicația informatică a fost dezvoltată de către AJOFM Hargita, urmând să fie utilizată și de AJOFM Hunedoara.

Astfel, pentru SOMAJ TEHNIC va rugam utilizati platforma online: http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php.

Platforma generează cele 3 formulare: Cerere, Declarație pe propria răspundere, Lista persoanelor. Pașii ce trebuie parcurși pentru îndeplinirea Procedurii de solicitare a Șomajului Tehnic sunt următorii:

  1. INTRATI PE PE LINK-UL:

http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php

2. AVETI GENERATE DEJA CREDENTIALELE, ANUME:

USER-UL ESTE CODUL FISCAL (EXEMPLU: CF=12345678);

PAROLA ESTE FORMATA DIN PRIMELE 4 CIFRE ALE CODULUI FISCAL (EXEMPLU: 1234);  

  1. SE APASA BUTONUL VERIFICARE;  
  1. ACCESATI SECTIUNEA SOMAJ TEHNIC;  
  1. SE VA DESCHIDE O FEREASTRA IN CARE VETI COMPLETA DATELE CARE LIPSESC:

CONTUL DE BANCA, BANCA LA CARE ESTE DESCHIS.. ETC;  

  1. ALEGETI CATEGORIA DE SOMAJ TEHNIC IN CARE VA INCADRATI 1 SAU 2 (TOTAL SAU PARTIAL);  
  1. SE APASA BUTONUL SALVARE (SALVARE INFORMATII INTRODUSE);  
  1. INREGISTRATI FIECARE PERSOANA PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA CU DATELE PE CARE ALPICATIA LE CERE: NUME SI PRENUME, CNP, STUDII, URBAN/RURAL, SALARIUL DE BAZA CORESPUNZATOR LOCULUI DE MUNCA OCUPAT, NUMARUL DE ZILE, IAR APLICATIA FACE AUTOMAT CALCULUL.  
  1. LA FINAL VETI GENERA LISTA CU PERSOANELE PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA SI DECLARATIA ADMINISTRATORULUI/REPREZENTANTULUI LEGAL;  
  1. SE SEMNEAZA ELECTRONIC CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA DE CATRE ADMINISTRATOR / REPREZENTANTUL LEGAL CELE DOUA DOCUMENTE SI APOI SE INCARCA IN FORMAT PDF INAPOI IN APLICATIE;  
  1. IN CAZUL IN CARE ADMINISTRATORUL / REPREZENTANTUL LEGAL NU DETINE SEMNATURA DIGITALA EXTINSA, ACESTA POATE SA TIPAREASCA ANEXELE, LE SEMNEAZA CU SEMNATURA OLOGRAFA (DE MANA), LE SCANEAZA IN FORMAT PDF SI LE INCARCA IN APLICATIE.

LA CODURILE FISCALE LA CARE APARE MESAJUL „COD FISCAL SAU PAROLA ERONATA” TRIMITETI MESAJ CU EROAREA GENERATA SI CODUL FISCAL LA ADRESA DE MAIL HUNEDOARA@ANOFM.GOV.RO PENTRU REGENERAREA PAROLEI.