Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Relații de parteneriat sub semnul normalității între Apa Serv Valea Jiului și beneficiarii serviciilor acesteia

Home Economie Relații de parteneriat sub semnul normalității între Apa Serv Valea Jiului și beneficiarii serviciilor acesteia
Relații de parteneriat sub semnul normalității între Apa Serv Valea Jiului și beneficiarii serviciilor acesteia

Dincolo de unele puncte de vedere cu aspect critic exprimate îndeosebi pe rețelele de socializare, relația operatorului de servicii publice de alimentare cu apă potabilă și de canalizare din Valea Jiului cu beneficiarii săi se desfășoară sub semnul normalității și al corectitudinii.

Acest aspect este semnalat chiar de către reprezentanții companiei Apa Serv, șeful Serviciului Exploatare al ASVJ, inf. Florin Ciucur apreciind că deja de o bună perioadă de timp relațiile cu clienții se înscriu pe astfel de coordonate. ”Fie că vorbim despre Serviciul de Relații cu Publicul, fie că vorbim despre Serviciul Comercial, relația noastră cu beneficiarii de servicii de alimentare cu apă și servicii de canalizare este una aș spune absolut normală. Ținem permanent legătura cu abonații noștri și încercăm să răspundem prompt la fiecare problemă semnalată, să acordăm lămuriri tuturor celor care au nevoie de informații privind relația cu această companie de servicii publice, așa cum la rândul nostru ne bucurăm și de o normalizare a relațiilor comerciale pe care le avem cu clienții Apa Serv. Pot să vă spun că, spre exemplu, gradul de încasare al facturilor este unul constant de la începutul acestui an, situându-se undeva la peste 80% încasări la termen, ceea ce ne arată că și clienții noștri sunt foarte serioși în ceea ce privește obligațiile contractuale asumate”, spune ing. Florin Ciucur, șeful Serviciului Exploatare al Apa Serv Valea Jiului.

Acesta arată că, și acolo unde din diverse probleme familiale sau sociale, există întârzieri la plata facturilor, conducerea operatorului are toată deschiderea în a găsi soluții pentru eșalonarea plăților restante. ”Sigur că mai avem și datornici, avem și situații în care mulți au angajamente de plată și achită inclusiv obligațiile restante de plată ale facturilor, fapt care ne ajută și pe noi să ne putem menține în linia de plutire, să ne recuperăm creanțele și să nu fim obligați să luăm măsuri extreme, nedorite, în această direcție. Încercăm deci, pot spune, ca și în relația cu clienții rău-platnici să găsim soluțiile cele mai bune de rezolvare amiabilă a oricărei probleme, tot ca o formă a normalizării relațiilor pe care le avem cu clienții noștri”, mai spune ing. Florin Ciucur.

Tot sub semnul normalității se înscriu și cifrele privind consumul mediu de apă potabilă în Valea Jiului, care nici nu a scăzut (pe fondul ajutărilor de tarife aplicate de companie), dar nici nu a crescut (ca urmare a perioadei secetoase din aceastăp vară). Șeful Serviciului Exploatare de la Apa Serv Valea Jiului, ing. Florin Ciucur arată că, în medie, consumul de apă potabilă la nivelul Văii Jiului este puțin peste 3 mc, atât vara, cât și iarna. ”Consumul mediu de apăp potabilă în Valea Jiului se situază deja de ani buni tot sub un semn al normalității. El nu diferă foarte mult în funcție de perioada de vară sau de iarnă, ori de alți factori, fiind conform statisticilor noastre, undeva la 3,2 mc/persoană. Este adevărat că în perioada de vară concumul mediu înregistrează o ușoară creștere, dar aceasta este nesemnificativă și în nici un caz nu se pune problema, ca în alte locuri din țară, să înregistrăm probleme legate de alimentarea cu apă potabilă a populației și celorlalți beneficiari ai noștri”, a mai arătat ing. Florin Ciucur.

Și în perioada următoare, reprezentanții Apa Serv Valea Jiului își propun să păstreze relațiile cu beneficiarii sub aceleași coordonate ale normalității, în dorința de a garanta servicii de cea mai bună la calitate și, mai ales, siguranța furnizării ape potabile la robinet, 24 de ore din 24, în toate localității Văii Jiului.