Informarea abonaților săi cu privire la măsurile de restricție temporară programată sau în regim de avarie a furnizării serviciilor de apă potabilă, este una din cele mai importante preocupări ale Apa Serv Valea Jiului.
În acest scop, conducerea operatorului regional de apă potabilă din Valea Jiului a implementat mai multe soluții de comunicare, atât publică (prin intermediul comunicatelor de presă și a informărilor pe situl propriu și pe pagina de socializare) cât și directă (prin SMS sau afișaj la scara blocurilor afectate) a cetățenilor din zonele vizate de impunerea unor necesare restricții.
Conformându-se aspectelor ce țin de dezvoltarea tehnologiei digitale și de solicitările clienților, mai nou, Apa Serv Valea Jiului a implementat un nou sistem de informare cu privire la restricții. Este vorba despre înștiințările transmise prin e-mail celor care-și exprimă acordul pentru acest tip de comunicare directă. ”Practic, oricine dorește să fie înștiințat în mod direct de o eventuală avarie sau de o întrerupere programată a serviciului de alimentare cu apă, trebuie să completeze un formular de acord, să-l semneze și să ni-l retransmită, urmând ca mai apoi să fie anunțat direct pe e-mail asupra restricțiilor”, spune Daniel Preda, reprezentant al Compartimentului Comunicare Relații Publice al Apa Serv.
Acest formular este disponibil pentru cei interesați la toate centrele de încasări ale ASVJ din Valea Jiului sau poate fi descărcat direct de pe situl oficial al companiei de apă, urmând linkul următor: http://asvj.ro/fisiere/formular-accept-sms-mail-1buc.pdf
Formularul completat și semnat poate fi retrimis operatorului de apă și apă uzată din Valea Jiului, fie tot pe e-mail, fie direct la centrele de încasare din Valea Jiului.