Preocupările operatorului regional de apă și canalizare din Valea Jiului în ceea ce privește extinderea și modernizarea sistemelor de plată a facturilor pentru consum sunt orientate în așa fel încât ele să răspundă dorinței clienților de a avea acces la cât mai multe soluții alternative de plată, inclusiv la utilizarea serviciilor electronice și bancare.
În prezent, Apa Serv Valea Jiului pune la dispoziția clienților săi mai multe modalități de plată a facturilor, după cum urmează:
* Încasarea directă, prin centrele de încasări disponibile în toate orașele din Valea Jiului;
* Încasarea cu cardul, prin intermediul aparatelor POS amplasate la centrele de încasări ale societății;
* Încasarea prin serviciile PayPoint și Mobile Distribution, prin terminalele POS de la comercianții parteneri din Valea Jiului;
* Încasarea prin sistemul de plată online, cu cardul, pentru abonații care au cont creat pe site-ul Apa Serv.
Dincolo de modalitățile clasice de interacțiune cu clienții săi, Apa Serv Valea Jiului pune la dispoziția acestora un serviciu on line gratuit, deosebit de util atât pentru plata facturilor sau transmiterea consumurilor cât și pentru interacțiunea dintre aceștia cu reprezentanții operatorului de servicii de alimentare cu apă și canalizare din Valea Jiului. Este vorba despre contul on-line pe care toți clienții aflați în raporturi contractuale cu Apa Serv îl pot rea pe platforma web a companiei.
Conducerea Apa Serv Valea Jiului apreciază că înscrierea abonaților în serviciul on-line de plată a facturilor este una benefic pentru ambele părți. ”Având acest cont on-line pe latforma web a Apa Serv Valea Jiului, clienții noștri pot beneficia de numeroase facilități, care sunt la doar un click distanță, fie dacă vorbim despre transmiterea indexului, despre plata facturilor, espre gestionarea comparativă a consumurilor și plăților, despre informații privind restricțiile sau despre informații cu caracter general din activitatea companiei noastre. Toate acestea sunt tot atâtea motive pentru care îi încurajăm pe abonații să ia în calcul oportunitatea creării unui cont on-line pentru relația directă cu Apa Serv”, spune Cristian Ionică, directorul general al companiei de apă din Valea Jiului.
Pentru a vă crea un cont în aplicația de pe portal trebuie doar să fiți client existent al companiei și să aveți acces la un computer, telefon sau tabletă conectată la internet. Accesați situl web: https://portal.apaserv.eu/
Informațiile care vi se vor solicita la crearea contului sunt următoarele:
– o adresă de e-mail validă pentru a putea primi comunicări din partea companiei și pentru logarea în cont;
– codul de client prin care un utilizator este verificat dacă este client al companiei;
– numărul de contract aferent codului de client completat;
– parola pe care o veți folosi pentru a accesa contul. Aceasta va fi introdusă de două ori
pentru verificare. Pentru deplina siguranță a parolei, aceasta trebuie să aibă o lungime
minimă de 8 caractere.
Pentru crearea contului trebuie să fiți de acord cu termenii și condițiile pe baza cărora vi se pune la dispoziție acest serviciu și trebuie să fiți de acord cu informațiile despre răspunderea dumneavoastră privind folosirea corecta a portalului. După introducerea datelor, pentru a valida adresa de email introdusă de dumneavoastră, veți primi un link pe care trebuie să îl urmați, acesta fiind ultimul pas pe care trebuie să îl faceți pentru a vă crea contul. Vă puteți apoi autentifica, folosind e-mailul și parola pe care le-ați introdus la înregistrare, acestea fiind utilizate, de altfel, ori de câte ori doriți să intrați în contul dumneavoastră on-line.
”După cum vedeți, procedura de creare a unui cont on-line de consumator este una extrem de simplă, poate mai simplă chiar decât cele pe care le facem pentru alte servicii de utilitate publică, la curent, gaz, telefonie mobilă ș.a. Pentru a veni în sprijinul celor care doresc să-și configureze un cont pe platforma noastră noi le punem la dispoziție și pliante informative, iar pe pagina de internet a companiei, dar și la sediu, avem chiar și un filmuleț de prezentare a pașilor care trebuie urmați în acest scop. Mai mult, angajații noștri oferă și consultanța necesară pentru configurarea contului on-line”, spune Cristian Ionică.
Acesta a mai precizat că deținerea unui contul de client aduce un mare avantaj pentru abonați, atât în ceea ce privește gestionarea facturilor (oferind acces la un istoric al tuturor
facturilor emise pe un cod de abonat), iar în același timp facilitează primirea, prin e-mail, a facturii curente și înlesnește plata acesteia, prin intermediul cardului bancar, într-un mod cât se poate de simplu, direct din fața calculatorului sau telefonului smart. În plus, alte importante facilități în relația directă a clienților cu reprezentanții companiei de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă și canalizare sunt, de asemenea, la doar un click distanță.
”Căutăm în permanență să răspundem și din acest punct de vedere, al extinderii și diversificării modalităților de plată a facturilor, inclusiv prin utilizarea mijloacelor moderne de plată, să răspundem așteptărilor clienților noștri. Le mulțumim totodată celor care au înțeles că apa este un serviciu care trebuie achitat la timp, ca orice alt serviciu de utilitate publică, iar acest tip de relație face posibil ca Apa Serv Valea Jiului să fie astăzi o societate comercială cu capital de stat model, care înregistrează profit din activitate și care poate astfel să deruleze investiții necesare în modernizarea sistemului de alimentare cu apă și canalizare în toate localitățile Văii Jiului, la nivelul cerințelor europene”, apreciază ing. Cristian Ionică, director general al ASVJ.