Asociația „Copii pentru Viitor” este prezentă și în acestr an cu voluntari dedicați, care vor fi preenți ,în perioada 13-15 decembrie 2024, în programul național al campaniei de colectare de alimente neperisabile destinate sprininirii familiilor sărmane, a copiilor, bătrânilor și oamenilor care se confruntă cu dificultăți, astfel încât și pentru acestea sărbătorile Crăciunului și Anului Nou să poată fi unele frumoase.
Ancuța Iordănescu, liderul apreciatei Asociații de caritate „Copii pentru Viitor” spune că proiectul se desfășoară prin intermediul magazinelor Lidl din Hunedoara si Penny din Simeria, în colaborare cu Banca pentru alimente Timisoara precum și în parteneriat cu magazinele Lidl din Bucuresti, în colaborare cu Banca pentru alimente Bucuresti. De asemenea, campania se derulează și prin intermediul magazinelor Auchan, Kaufland și Penny.
„În povestea Băncii pentru Alimente, Lidl România este partenerul fondator, care a avut încă de la început încredere în misiunea noastră de a construi o lume cu mai puțină risipa și mai multă hrană pentru toți. În 2019, am pornit împreună călătoria Colectei Naționale de Alimente În România , iar astăzi, cu sprijinul lor, fiecare ediție devine o dovadă a puterii solidarității și a generozității. Dacă la prima ediție am avut doar 12 magazine implicate, acum campania se desfășoară în toate cele 363 de magazine Lidl din întreaga țară, dar și în magazinele Auchan, Kaufland și Penny”, se arată într-un comunicat al Băncii pentru Alimente.
La ediția precedentă a Colectei Naționale de Alimente, desfășurată în luna aprilie a acestui an, în magazinele Lidl, au fost colectate 181 de tone de alimente, care au sprijinit direct peste 42.000 de persoane vulnerabile: mii de familii sărmane, copii, bătrâni și oameni care se confruntă cu dificultăți. În total, din 2019, peste 525 de tone de alimente au fost donate cu ajutorul clienților Lidl România și au ajuns în comunitățile vulnerabile din întreaga țară.
Proiectul continuă în perioada 13-15 decembrie. Sunt trei zile cu trei șanse în care fiecare client al managezinelor implicate poate face o diferență către un Crăciun mai cald și mai generos pentru toți.