Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Tribunalul Hunedoara își restrânge activitatea pe perioada vacanței judecătorești

Tribunalul Hunedoara își restrânge activitatea pe perioada vacanței judecătorești

Având în vedere că, potrivit legii, în fiecare an calendaristic în intervalul 01 iulie-31 august este vacanță judecătorească, Tribunalul Hunedoara informează că în acest interval de timp activitatea judecătorească va fi una restrânsă.

Astfel, în lunile iulie și august, programul de relații cu publicul al Tribunalului Hunedoara (serviciile Arhivă, registratură, Arhiva de falimente) este disponibil în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00.

Actele mai pot fi depuse în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediu, situat în Deva, Calea Zarandului, nr. 73, în intervalul orar 08:30 – 11:00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11:15 de către personalul compartimentului Registratură și prelucrate.

Actele depuse în urnă după ora 11:15 vor fi prelucrate doar în ziua următoare.

Cu privire la cererile de eliberare a certificatelor de grefă și a copiilor legalizate de pe hotărâri sau alte acte din dosarele din anul 2020 și mai vechi, care se află în altă locație, vor necesita termen de procesare mai mare de cel de 3 zile, prevăzut de regulament, astfel că, personalul însărcinat cu efectuarea acestor operațiuni se va deplasa o dată pe săptămână, în ziua de vineri, la locația arhivei depozit, iar înscrisurile vor fi eliberate solicitanților, începând cu ziua de luni. Astfel:- pentru cererile care sunt înregistrate luni – joi, înscrisurile se vor elibera începând de luni a săptămânii următoare în intervalul de timp destinat publicului.

La depunerea cererilor de acest gen, solicitanții vor menționa în cerere numărul de telefon pentru a fi contactați în situația în care cererea va fi soluționată mai repede decât termenele arătate mai sus.

 

BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

– în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00

 

BIROUL DE EXPERTIZE JUDICIARE TEHNICE ŞI CONTABILE,

– în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00

 BIROUL APOSTILE

în zilele de luni, miercuri şi joi,  după următorul program:

  • Preluare acte – între orele 09:00 – 10:00;
  • Eliberare acte – între orele 11:00 – 12:00.

Cererile se vor depune şi actele se vor elibera la Compartimentul Arhivă.