Având în vedere faptul că potrivit art.170 din Regulamentul de ordine interioară al instanțelor judecătorești aprobat prin Hotărârea CSM nr. 3.243 din 22 decembrie 2022, în fiecare an calendaristic în intervalul 01 iulie-31 august este vacanță judecătorească, în acest interval de timp programul instanțelor hunedorene se reduce.
Astfel, activitățile Biroului ARHIVĂ, REGISTRATURĂ, ARHIVĂ DE FALIMENTE vor avea loc în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00.
Actele mai pot fi depuse, în zilele de luni până vineri, în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediul Palatului de Justiție, situat în Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara, în intervalul orar 08:30 – 11:00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11:15 de către personalul compartimentului Registratură și prelucrate.
Actele vor fi depuse într-un plic pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu acte din alte dosare.
BIROUL APOSTILE va fi disponibil în zilele de luni până joi după următorul program:
- Preluare acte – între orele 09:00 – 11:00;
- Eliberare acte – între orele 12:00 – 13:00.
Cererile se vor depune şi actele se vor elibera la Compartimentul Arhivă.
BIROUL LOCAL DE EXPERTIZE JUDICIARE TEHNICE ŞI CONTABILE şi BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE vor fi deschise în zilele de luni până joi, între orele 9,00-11,00.